1. června 2013

bryndáčky přes hlavu - jednoduchý fotonávod

Bryndáků mám nějak stále nedostatek. A hlavně ty, které už používáme 2 roky, mají už opravdu doslouženo... Považuju je za spotřební zboží, tak je s klidným svědomím vyhodím. Ale chce to nové.
Střihově mám asi nejradši natahovací přes hlavu. Ten si totiž dítě nesundá a ani se na něm nedá uškrtit.
Ani oblékání není problém, pokud mají dostatečný otvor pro hlavu.


Prosím návod používejte jen pro svou potřebu a nekomerční využití.

Na bryndáčky jsem použila zbytky froté z Dadky a Poláška  co zůstaly po ušití plínek a měly takové rozměry celkem na nic. 

Jak na to?
potřebujeme: zbytky látek - froté, úplet a pod, ideálně tahací 
kousek patentu, fineribu na lemování krku cca 30-32 cm
nějakou aplikaci, ať je to veselé

1. zkontrolujte stav zbytků a vytvořte 2 obdélníky velikostí cca 20-25x 25-30cm. Froté se tahá a nedrží tvar (obzvlášť to od Poláška), tak jsem si moc nelámala hlavu s přesnými rozměry. Samozřejmě můžete střihnout i v kuse. Stejně tak není problém, pokud pruží do boku nebo nahoru dolů, jen by to mělo být stejným směrem.
 2. pohrajeme si s aplikací - Dinosaurus je z popelínu, podžehlený vliesofixem, nažehlený na froté a přišitý.
 3. Obšijeme celý obdélník na OL. Rohy lehce zakulaťte.
 4. v horní části, kde bude otvor pro krk, udělejte dirku a otočte.


  5. nakreslete otvor pro krk. Jsem zastáncem měření-neměření, takže jsem si pomohla hrníčkem s kroužkem cca 10 cm a přehnutím bryndáku napůl. Pozor!!!! rozměr 10 cm je určený pro cca 2 leté dítě. Pro menší dítě ho udělejte rozhodně menší!!!!!




6. Kroužek kolem krku má cca 10 cm a patent na lemování cca 30-32 cm, šířka 4-5 cm. Patent sešijeme na jedné krátké straně.

 7. našpendlíme přehnutý proužek kolem dokola krku a přišijeme na OL


 8. A je hotovo

1 komentář:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.